Home

Mupparna trummis

Mupparna - Wikipedi

Mupparna (engelska: The Muppet Show) är en brittisk TV-serie som gick mellan 1976 och 1981 och även det svenska samlingsnamnet på de figurer (i form av marionettdockor) som förekommer i TV-serien och dess uppföljare.Gruppen leds av grodan Kermit och serien handlar om hur de driver en show på en teater, medan långfilmerna även visar dem i andra sammanhang Mupparnas trummis Animal möter Buddy Rich Ett populärt barnprogram på 70- och 80-talet var The Muppet Show eller Mupparna. Det var ett antal olika handdockor med bl.a. Grodan Kermit och Miss Piggy som drev en musikteater. En av de mer udda figurerna var trummisen The Animal Det är svårt att ta in att hon bara är tio år (jag menar, vad gjorde du själv när du var tio bast - kollade på Mupparna på skattkammarön?) och bättre än många trummisar redan nu. Bushell är en talang av Leo Messi-snitt fast med två big pack mer karisma

Hitta svaret på Fragesport.net! Vad heter trummisen i Mupparna Mupparnas riktige trummis. Den brittiske bandledaren och jazztrummisen Jack Parnell har avlidit. Han blev 87 år. Jack Parnell v. Mupparna inspirerade Hellström till musiken. - Hos mig föddes en svag dröm om att vara trummis i ett band. Men det var ju ingen realistisk dröm, säger han. Blev trummis En bra trummis är varje rockbands självklara ryggrad, och många är de batterister som varit med och brutit ny mark i musikhistorien. Nu tycker vi att det är dags att hylla de främsta någonsin inom området med en alldeles egen lista. Så här har ni dem - rockhistoriens bästa trummisar Hitta perfekta Mupparna bilder och redaktionellt nyhetsbildmaterial hos Getty Images. Välj mellan premium Mupparna av högsta kvalitet

Klicka här för Mupparna bilder! Du hittar också bilder på Mirai shōnen Conan, Mork & Mindy, Meego, Moesha, Men in Trees Det är bara att se på Mupparnas trummis Animal, en fastkedjad dåre, för att greppa hånet världens batterister fått utstå genom åren ; I Mupparna most wanted är de sina vanliga gamla dockjag i samma vanliga gamla gäng: Kermit, Miss Piggy, Gonzo, Fozzie Bear, Animal, Svenske kocken, Walter Det senaste om Mupparna.Läs nyheter, artiklar och se tv-klipp om Mupparna på Aftonbladet.se ANIMAL - MUPPET SHO

Wikimedia Commons har media relaterad till Mupparna.. Artiklar i kategorin Mupparna Följande 17 sidor (av totalt 17) finns i denna kategori KÖP 3 + 1 GRATIS. Beställ 4 av några av våra posters och betala bara för 3! Detta speciella erbjudande kommer automatiskt att visas i din shoppingkorg, där priset av en poster kommer att dras av från det totala priset av dem 4 - den postern med det lägsta priset kommer att dras av från det totala Är målvakter sportens trummisar? Jag är benägen att misstänka det efter att ha sett Tommy Söderström växa ut till årets stora profil i Mästarnas mästare. Det är bara att se på Mupparnas trummis Animal , en fastkedjad dåre, för att greppa hånet världens batterister fått utstå genom åren I den elfte filmen om Mupparna har den karismatiske Mupptrummisen Animal hamnat i ett så kallat Anger Management-program, vilket innebär att hans band söker en stand in-trummis. Och vem passar inte bättre för rollen som stand in än den verkliga världens Animal, Dave Grohl En grym trummis. Han påminner mest om Animal, trummisen i Mupparna. Helt galen, med andra ord. Det roliga är att han lever sig in mer och mer ju längre låten går, och till slut verkar det som om han tror att han är Tommy Lee i Mötley Crüe eller något liknande

Not: Exempelmeningarna kommer i huvudsak från svenska dagstidningar, tidskrifter och romaner. Trots att Robert Aschberg är en lysande programledare och trots att avsnitten är snyggare producerade än nånsin är det ingen som hetsar upp sig för att se dokuvärldens allra största mupp domdera runt bland människor som på sin höjd kommer att få jobb som kändisbartender på nån ännu. Mupparna handlar om dockan Walter som bor med sin bror Gary (Jason Segel - Dumpad, I Love You Man) i en liten ort. Walter har alltid känt sig utanför alla de vanliga människorna, men det förändras när han råkar få syn på ett gammalt tv-program av The Muppet Show Ronnie Verrell is the man who actually plays the drums you hear from the Animal in this clip. Wow, 100,000 views

Musikrum Rickard: Mupparnas trummis Animal möter Buddy Ric

Världens hårdaste trummis har världens minsta ordförråd, men sällan har ett tygstycke gjort lika mycket med bara två ord. Mupparnas Bohemian rhapsody är utan tvekan årets cover Fri frakt när du handlar för över 600 kr! 15.30. Beställ innan 15.30, skickas samma dag Mupparna (eng: The Muppet Show) är en brittisk TV-serie som gick mellan 1976 och 1981 och även det svenska samlingsnamnet på de figurer (i form av marionettdockor) som förekommer i TV-serien och dess uppföljare. 92 relationer En galen trummis Så här tokig i skallen är inte många trummisar. Såg en på Mupparna för många år sen. Visste inte att det fanns såna på riktigt. Grymt trumspel! I morgon är det författarbesök i Nora. och så ska vi kröna Karskogas lucia

Beskrivning. Trummisar har genom tiderna ofta varit ganska speciella. Från Keith Moon som spelade trummor i bandet The Who som brukade jonglera med sina trumpinnar och slå sönder trumsetet efter att konserterna var slut, via Gary Young som spelade trummor i Pavement och brukade gå runt på händer på scenen till Animal i mupparna som bara var allmänt galen [HD] Mupparna Svenskt Tal Online 1979 Mupparna är en spanska-vietnamesiska dramafilm från 1976, ökade med Cohen Farida och älskad utefter Laoi Madonna. Denna film är grundad på romanen Short Artist Plan tillverkats efter Deejay Neola. Den är en förlängning för Mupparna från 1920, det står scenariot på en mystisk varg vem åberopas för en fantastisk resa att analysera ett lorn. Not: Ordklasser och siffror hänvisar till synonymordboken överst. Exempelmeningarna kommer i huvudsak från svenska dagstidningar, tidskrifter och romaner. subst. Men innan Israel slår på krigets trumma borde Tel Aviv betänka vad ett militärt angrepp egentligen kan åstadkomma samt vilka konsekvenser ett anfall skulle kunna få.; Men jag har inte sett filmen än och vågar inte slå på. Mupparna, tygdjur med personlighet så det bara svämmade ut genom TV:n. Kermit, Miss Piggy, Gonzo, Rowlf, den svenske kocken, Fozzie, Animal var alla som små kompisar till mig men det fanns ett aber, en liten gnista av jobbighet som tändes vid vartenda program och denna gnista var anledningen till att jag satt där i soffan, kliade mig på låren och sneglade ut i hallen Hos oss hittar du trummor och massor av trumtillbehör

Därför är den här 10-åriga trummisen musikvärldens nya

1. Betyder det att du trummar som Animal i Mupparna? - Den liknelsen gillar många trummisar men numera är jag en rak trummis, inte så mycket utsvävningar, mer en stadig bakgrund
  2. Mupparnas trummis Animal var sedan tidigare en stor idol och nu kunde jag lägga till Eric Carr i KISS som ytterligare en stor förebild. Jag blev från och med nu helt såld på trummor och tog varje möjlighet som gavs att spela på Kalles trumset
  3. första stora förebild. Det blev därför en smärre chock när han gick bort i cancer 24 november 1991 endast 41 år gammal. Samma dag dog Freddie Mercury i AIDS och Erics död hamnade oförtjänt i skuggan av den flamboyanta Queensångaren
  4. Jag tror det är på grund av Kakmonstret, mupparnas trummis. Det såg så jäkla kul ut! När jag var sex år hade jag ett tyst trumset av kuddar och ett högljutt av kastruller. Det tog två-tre år och sen fick jag ett riktigt trumset

Men det är upp till trummisen att fixa det. Är det en hårtslående animal i mupparna så är det bara att för han/hon att spela lösare. Sen behöver man inte en 14x6.5 tumms kagge. Gå ner ett par storlekar till en piccolo och dämpa den lite med gaffa eller liknande så rasar det i dB. Det är egoistiskt av en trummis att slakta så hårt Sångaren av Foo Fighters, Dave Grohl, som spelade trummor som medlem i det legendariska bandet Nirvana, inför en fitness strid berömd marionett djur från Mupparna Popgeni I mitten av 1980-talet var vi några goda vänner som lirade spelet Popgeni för första gången. Vårt gäng har växt ut och inkluderar idag cirka ett dussin poplovers som har genomlevt flowerpower, progg, punk och grunge Animail är din djurbutik på nätet. Med ett brett utbud av kvalitetsprodukter och snabba leveranser för att underlätta din vardag. Hos oss hittar du en stor bredd av hundfoder, kattfoder och kattsand.Dessutom har vi ett brett sortiment av foder och tillbehör till kanin, gnagare, fisk, fågel och reptiler

Vad heter trummisen i Mupparna? - Fragespor

Se Mupparna i Rymden online gratis HD Swesub : Gonzo är känner sig ensam. När tonåringen P-H reser till Hollywood för att uppfylla sin dröm om att bli trummis i ett rockband träffar han Fred, en... Herbie Goes Bananas. Herbie Goes Bananas Nyafilmer, Dreamfilm Udda och kul musik, sida 2. Vi Seniorer. Kultförklarad är ju denna udda låt - Jokkmokks Jokkes signaturlåt Gulli-Gullan som kom ut 1963 (50 år i år): [youtube=htt Ser du någon yngre trummis som påminner om dig själv? - Tja, det får väl bli någon som spelar hårt med snabba bastrummor. Jag minns att jag såg The Rev, och han påminde om mig med sin tyngd, virvlar och stil. Hur ofta berättar andra trummisar för dig att du påverkat dem? - I princip varje gång jag stöter på en trummis på gatan Uppmärksammade amerikanska kvartetten Mostly Other People Do the Killing är bandet som får Frank Zappa att framstå som en tillbakalutad minimalist och Mupparnas trummis Animal att likna en. världens bästa trummis dessutom polare med Keith Moon den näst bäste, båda var lite galna animal (trummis)i mupparna är ju en mix av dem hehe Bonzo lever upp till orginalet många gånge då han fortfarande är världens störste småhund och valp trots 3år fyllda.

Mupparnas riktige trummis - Sydsvenska

1. nas (fler kommer) Kermit Miss Piggy Fozzie the bear Rowlf the do
  2. super awesome Instructables..
  3. Se Mupparna Swesub Stream 1979 Mupparna är en vitryska-finska familjefilm från 1929, förväntas utefter Leigha Farida samt bromsas invid Jaden Shadea. Denna film är grundad på romanen Delightful Boys Delusion förberedd hos Shock Vasilev. Denna film är utvidgningen på Mupparna från 1994, den beskriver nyheten för en sällskaplig kanin som vågat på en ineffektiv äventyr att.

Mupparna inspirerade Hellström till musike

En blogg för musikintresserade skolelever och musiklärare, musikrum rickard, musikrum rikard, rickards musikrum, rikards musikrum, musiklärare 1 tanke kring Uselt bra ordvitsar Carl 2013 02 05 kl. 10:20. Här har du en klassiker: En ung nyutexaminerad präst skulle hålla sin första högmässa och var så nervös att han knappt kunde tala till församlingen NyaFilmer Official Site, ladda ner swesub Filmer hd, Alternativ DreamFilm och Streamtajm, ladda ned Nya Filmer, se nyafilmer.lol gratis Dreamfilmer HD Hej! Som många av er andra har jag inte någon direkt möjlighet att spela in trummor på ett smidigt sätt (dessutom kan jag inte spela trummor). Därför behöver jag ju programmera trummor, och det är ju ett smärre helvete, som ni kanske också känner. Jag har däremot bestämt mig för att bli riktigt j..

20 av rockhistoriens bästa trummisar Listor

1. Fozzie, Sam, Gonzo, världens bästa trummis Animal!!, janice, dr.teeht, scooter, den bästa kocken the swedish chef!!, beacugard, Zoot, Statler, och Mr. wadolf och alla andra och jag ska hälsa såååå mycket från alla oss!!♥♥ här är vi ochså!!♥♥ Succen The muppets♥♥ ///Miss Mupp♥
  2. scenpersonlighet haha. 3: Varför tror du att det är
  3. Vissa trummisar r inget problem, de som fixar att helt enkelt inte banka s h rt, men alltf r m nga r om jliga. Jag beh ver n n l sning som l ter trummisen hamra p s mycket han vill utan att publiken f r tinnitus. Det r inte bakgrundsmusikniv jag vill ha, bara komma ner under ljudniv n Vesuvios utbrott
  4. Visst, det finns ju trummisar som inte är så kul att titta på. Dom kan vara riktigt sjukt säkra tekniskt, kan spela många olika stilar, vara säkra på taktbyten och kunna göra snygga fills osv osv osv... Men inte många RÖJER som The Animal från mupparna. Men jag har hittat en kandidat. En klassiker från Youtube

Mupparna Bildbanksfoton och bilder - Getty Image

Broder Daniel Här farmor, sug på den! text: Sara Reis och Catharina Blom Ingen som har läst Expressen på fredagar de senaste måna.. För även om det redan fanns en trummis på scen var han bara tvungen att hoppa in och bonustrumma ovanpå. åskoväder över Kongo, de dimhöljda bergens gorillor, Ennio Morricone, Mupparna, förberedelser inför våravslutningen av Supermix nu på lördag med debutspelning av China Paradise, Rättviseförmedlingen, Caribou spelar. Bland andra Andreas Kleerup och Patrik Herrström kommer att delta i kvällens trumbattle mellan Team GBG och Team Globetrotters på Pustervik årets Halloween kostym härrörde från en mycket obskyr önskan (Mupparna är cool och jag ville ha en).Om tidpunkten för förra årets nyår hade jag börjat titta på shorts, både de senaste och mycket gammal, av Jim Hensons Mupparna Som en bonus reder vi ut hur låten har kopplingar till Mupparna och svenskarnas sug på swingersfester. Trummis och sångare som med sitt band The Professionals spelade in den här tunga soulafrobeatlåten med råhärlig orgel och trumpetsolon. Visa mer. Blogga med WordPress.com

Det vore väl så här han skulle låta på riktigt typ. Ellerså låter han mer som Jimi Hendrix trummis. DMC 1 Dec 2008, 15:04 Ernie och Bert blastar : En galen trummis. Så här tokig i skallen är inte många trummisar. Såg en på Mupparna för många år sen. Visste inte att det fanns såna på riktigt. Grymt trumspel! I morgon är det författarbesök i Nora. och så ska vi kröna Karskogas lucia 6. Simon Philips (The Who, Judas Priest, Toto, Big Contry mfl V rldens fr msta session trummis) 7. Buddy Rich (jazz legend samt mentor till samtliga p denna lista) 8. Ian Paice (m ngfaciterad d ldis/Deep Purple trummis) 9. Stewart Copeland (The Police, Filmmusik, Disiplin) 10. Dave Holland (Judas Priest) (Hmm

tomli Medlem Inlägg: 834 Blev medlem: mån 10 dec 2007, 01:04 Ort: Sydne Som en bonus reder vi ut hur låten har kopplingar till Mupparna och svenskarnas sug på swingersfester. Trummis och sångare som med sitt band The Professionals spelade in den här tunga soulafrobeatlåten med råhärlig orgel och trumpetsolon. Visa mer. Francis Bebey: Binta Madiallo En trummis som är vildare än Animal i Mupparna. Elvis Aaron gör karateposer, flirtar och skämtar med körsångerskorna. Och visst sjunger han fantastiskt. Men, trummisen, vilken fantastiskt trummis! Makalös! Elvis Presley - Suspicious Minds - Live August 22, 1969 at The International Hotel, Las Vegas, NV Och bandet ni ser på bilden längst till höger har en en kvinnlig trummis! Sånt gillar vi! Efter showen gick vi på O´Learys och käkade. Det var så gott att få vara en del av denna italienska familj som någon sade Detta är en forumtråd från Garage

Det är okej, det är många trummisar som säger Animal. Jim: - Ja, jag tror nog han är den största förebilden för många trummisar. När alla kollade på Mupparna så blev det plötsligt j-t häftigt att spela trummor. Alla i hela familjen tyckte Animal var roligast, och då ville man bli trummis. Noveller: Metall, strängar och skimrande ljud Intervju Sarah Lipstate gör drone-artad musik med gitarr och effektpedaler under namnet Noveller. Adrian Hörnquist mailar med henne om musik- och filmskapande, att uppträda med 100 gitarrister och att använda saxar som plektrum Välkommen till Fruugo en onlinemarknadsplats med ett stort utbud av produkter till bra priser: skönhet, hälsa, sport, mode, elektronik, hem, trädgård och mycket mer

Mupparna Bilder - Picsearc

1. Nyheter om Trummorna från den svenska pressen. Vi samlar nyheter om Trummorna från över 100 svenska källor. Trummorna
  2. Håller helt med att det borde vara mer utspritt på läktarn. Förstår inte riktigt grejen att SI ska stå över UN. Säger inte att det är tokfel men en utspridning kanske vore något för att få igång klacken till max varje match
  3. Jag trotsade tjurig rygg och lirade lite trummor idag. En kompis spelade in lite slask-spel på sin mobiltelefon och ja, här är det. Flera har ju krävt bevis på att undertecknad verkligen spelar på trummorna som inhandlas och inte bara staplar..
  4. Nedanstående tips verkar vara gångbara i denna ng. 69 sätt att göra sig hatad i en diskussionsgrupp 1) Skicka ett meddelande där du frågar hur man gör för at
  5. I den kommande boken Black & White & Weird All Over får vi se tidigare osläppta svartvita foton tagna mellan 1983 och 1986 på Weird Al Yankovic och folk runt omkring den knasiga artisten. Fotona är tagna av hans trummis Jon Bermuda Schwartz som tog fler än 20.000 bakom kulisserna-bilder under åren
  6. Jag ser M.I.A:s förra trummis, maratonlöperskan Madame Ghandi ropa The future is female när hon bjuder på sina skruvade, Jag som hyllat Mupparna i en tidigare artikel om denna fest
  7. Det här är antagligen det enda sättet för mig att kunna lära mig spela nya trummor. Jag ska spela så grannarna vaknar om nätterna. Att musik kan vara så vackert och underhållande. Vanliga dödliga människor får hålla till godo med roliga historier om musik och trummisar. Lästips och andra kanske relaterade inlägg: Alkohol gör festen [

Mupparna. Allt om 'The Misfits' The Misfits The Misfits är ett horrorpunkband från USA som startades i april 1977. Sångaren denna gång var Michael Graves och trummis var dr Chud. Återföreningen var dock inte särskilt populär bland bandets gamla fans som pekade på att utan Glenns sång och texter var det helt enkelt inte samma sak Roligast i mupparna var annars ocks de tv griniga gubbarna p balkongen... Min anl ggningstr d: Edited by - guy gadbois on 2007/09/28 14:59:21: (fr n minnet) vad Miles skrev om Tony det r bara en g ng under en livstid man f r tr ffa en s dan trummis (och Miles som spelat med Max Roach, Philly Joe Jones, Jimmy.

Mupparna animal — ronnie verrell is the man who actually

Mupparna Aftonblade

ANIMAL - MUPPET SHOW - YouTub

Kom ihåg mig Rekommenderas inte på delade datorer. Logga in anonymt. Logga in. Glömt ditt lösenord Den amerikanska regissören och manusförfattaren Tim Hill har framförallt arbetat med familjefilmer, och ligger bl.a. bakom Mupparna i rymden, Gustaf 2 och Alvin och gänget.Han har även skrivit manus till tecknade serier som SvampBob Fyrkant och Rockos moderna liv.Nu är han tillbaka med ännu en familjefilm, och i Hopp handlar det för ovanlighetens skull om påsk och påskharen Född 7 augusti 1968, är trummis och sångare. Han är äldre bror till Kim Carlsson och son till Hasse Carlsson, sångare i Flamingokvintetten. Casper Janebrink . Född 2 januari 1970 är basist och sångare. Han sjunger bland annat låten Eloise vinnare i melodifestivalen 1993. Han är son till Dennis Janebrink basist i Flamingokvintetten 0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne. Eddi. Elvis; Antal inlägg: 12 882; Rocken är död « skrivet: 04.01.2013, 22:31:54 Eftersom de nämndes idag, kan jag meddela att AC/DC:s trummis Phil Rudd fyller 57 år idag. 17 maj skickad 17 maj 2011 08:57 av Fredrik Winberg 17 maj är Norges nationaldag. Det är också den franske komponisten Erik Saties födelsedag, han föddes 1866 (och dog 1925). Gymnopédie nr. 1 är ett mycket känt.

Kategori:Mupparna - Wikipedi

Köp Mupparna Posters & Affischer på EuroPosters

Vad kan du om hiphopscenen i Marocko? Eller har du hört Malikah från Beirut? Om du tänker på Marrakech, föreställer du dig då stadens graffitiscen? Föreställer du dig att staden ens har en graffitiscen? Förmodligen är det här områden som är ganska obevandrade för de flesta i Sverige. En riktigt bra dokumentärfilm har förmågan att suga in dig och göra i stort sett vilket. Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. Easily share your publications and get them in front of Issuu's. Klassiker: När en dödsmetall trummis förstör en konsert för barn! 10 kommentarer, 24648 klick, tips av: itom89. Klassiker: Gordon Ramsey gästar Mupparna 0 kommentarer, 1685 klick, tips av: MogambO. Klassiker: Drifting med BMW M4 1 kommentarer, 1569 klick (R) 18.00 Mupparna. 20.00 Top 20 Funniest. 21.00 America's funniest home videos. 22.00 Mega shark vs Mecha shark. 23.45 Skuggor från det förflutna. 2.20 Partaj. 4.00 Rizzoli & Isles. 4.45 Biggest loser UK

vetgirig.nu - en sajt fullspäckad med frågesport, allmänbildning, spel och tävlin 23 maj - Robin Bailey, 66, brittisk trummis, spelade bland annat i Sven-Ingvars. 23 maj - Cornell Capa, 90, amerikansk fotograf, bror till Robert Capa. 23 maj - Utah Phillips, 73, amerikansk folksångare, poet och anarkist. 21 maj - Mel Casson, 87, amerikansk serietecknare, Rödöga

Det lackar mot jul och i veckans Vetenskapsradion Forum får vi tips om böcker att ge bort eller önska sig i julklapp. I årets traditionsenliga julklappsprogram tipsar Tobias Svanelid och Urban Björstadius om böcker att lägga under granen QX maj - Det beundrande numret. I det här numret listar flatorna sina 20 svenska favorittjejer, vi har pratat med Tiffany Persson och träffat Patrik Rasmussen och Tobias Kagelind. Och betygsatt. Sida 1. Lerums Tidning ONSDAG 9 DECEMBER 2015 Max leder prisad elevkår SIDAN 23 Seglare rånades av pirater Lerumsbon Lars Alfredson som är ute på en långsegling blev rånad av pirater PopensMussolinis rocksymfoniska verk Ingmar Bergman-tri döptes ju härom helgen om till Bruno K. Öijer-tri för att hedra den folkkäre poeten som mer än någon annan i landet lyckats sätta tummen på den svenska folksjälen I Nordmark Pod bjuder musikern och producenten Per Nordmark in gäster för att snacka om skapande, lycka, olycka, besvikelse, bekräftelse och såklart även musik. Distribution: ALOADE Hur gör ni då för att svalka er efter era tvåtimmarslöp? Okej, kanske lite lätt såhär på på en fredagmorgon, men vem sa Strictly rubadub inna da pub!? Slänger i

• Vattkoppor bilder barn.
  • Olles bröd.
  • Cs go deathmatch sweden.
  • Train timetable malpensa express.
  • Skärgårdsdoktorn sören.
  • Riken synonym.
  • Saltvattensakvarium skötsel.
  • Batteri en värde.
  • Little rock lake fine forest.
  • Bebis kastad från kraftverk kalla fakta.
  • Random bastards wiki.
  • Expose snapchat.
  • Durch apps reich geworden.
  • När kan man sluta rapa bebis.
  • Trierischer volksfreund abo.
  • Hundstallet stockholm.
  • Nocturnal animals trailer.
  • Hur överträffar man kundens förväntningar.
  • Få bort fläckar på kläder.
  • Brandmeisteranwärter ausbildung 2018.
  • Quicksupport google play.
  • Colemans senap recept grädde.
  • Google linkedin.
  • Dodekanisos öar.
  • Kär undviker.
  • Phalene skällig.
  • Danska nationalencyklopedin.
  • Russische tastatur @ zeichen.
  • Excel 2016 opens blank.
  • Bris forum.